Subject: FW: LC2631 LC3254 Kastani tn 4 2 elektriliitumised, Hagudi alevik, Rapla vald, Rapla maakond
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 08:43:08 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 13, 2025 8:38 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: LC2631 LC3254 Kastani tn 4 2 elektriliitumised, Hagudi
alevik, Rapla vald, Rapla maakond

Tere Elliko!

Üritan uuesti Kastani tn 4 ja 2 projekti kooskõlastada.

Panin detailplaneeringu joonise oma põhjale ning muutsin Kastani tn 4 LK
asukohta selliselt, et ta ei jääks tee peale.

15 Tallinn-Rapla-Türi tee L1 kinnistul nihutasin kaablid võimalikult
Kastani tn 2 kinnistule. Kahjuks ca 4m kaablijupp kinnisel meetodil jääks
ikkagi 15 Tallinn-Rapla-Türi tee L1 kinnistule kuna vastasel juhul ristun
lõpukaeviku juures truubiga, ei taha sellele pihta saada.

Loodan, et see on ok.

Failid manuses.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 21, 2025 12:16 PM
To: Kotter Sander <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC2631 LC3254 Kastani tn 4 2 elektriliitumised, Hagudi
alevik, Rapla vald, Rapla maakond

 Heia Sander

Esinesid projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud:

1.	Elektriprojekti alale ulatub algatatud Kastani tn 4
detailplaneering, mille suhtes on Transpordiamet jätnud planeeringu
lahenduse kooskõlastamata ja teinud ristumiskoha/ülekäigukoha ümberehituse
vajadusest tulenevalt omapoolsed ettepanekud detailplaneeringu lahenduse
muutmiseks.

Planeering näeb ette jalg-ja jalgrattatee nihutamise Kastani tn 2 ja 4
kinnisasjade poole, mistõttu elektrikaabel ja kilp jääksid jalg- ja
jalgrattatee kattesse.

Palun arvesta olemasoleva jalg- ja jalgrattatee uue asukohaga, selleks
võta ühendust planeeringu koostajaga:  [email-masked]
<mailto:[email-masked]> , Mikk Mutso

2.	Kuna tegemist on erakinnisasjade Kastani tn 2 ja Kastani tn 4
elektriliitumise tarbeks kavandavate elektrirajatistega, siis palun
kavanda need eramaale, sh puurimise lõpukaeviku asukoht kavanda samuti
eramaale.

Palun esita korrigeeritud lahendus otse minule kooskõlastamiseks, sh lisa
digidoci ka IKÕ plaanid.

Ikka head

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 13, 2025 4:40 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: LC2631 LC3254 Kastani tn 4 2 elektriliitumised, Hagudi alevik,
Rapla vald, Rapla maakond

Hei Elliko!

Pole kindel, kas Sinu piirkond aga saadan Transpordiametile
kooskõlastamiseks Kastani tn 4 ja 2 elektriliitumiste projekti. Toimetame
kolmel TRAMi kinnistul.

Projektdokumentatsioon manuses.

Ilusat õhtut!

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.